BELANGRIJKE UPDATE Eindpunt- en VPN-problemen oplossen (in versie E81.10 of eerder)

Zojuist is ons bekend geworden dat er een Bug zit in de oudere versies van Checkpoint VPN.

Aangezien wij weten dat jullie gebruik maken van deze VPN software willen wij u hier graag van op de hoogte brengen.

Deze bug zorgt ervoor dat na het toepassen van de nieuwste Windows Updates en het opnieuw opstarten de VPN niet meer gebruikt kan worden.
Daarna is de software niet meer te gebruiken en niet meer te herstellen op de computers.

Instructies voor de gebruiker

Hieronder vindt u een snel proces om uw computer te patchen en de VPN / Endpoint-connectiviteit te herstellen.

Stap 1: Valideer of uw Check Point VPN / EndPoint Client-versie een van de volgende is:

  • Check Point Endpoint VPN E80.81 tot E81.10 – Zie video 
  • Controleer Point End Point Security E80.61 tot E81.10 – Zie video 

Stap 2: Als uw clientversie is: Check Point Endpoint VPN E80.81 tot E81.10 of Check Point Endpoint Security E80.81 tot E81.10

Klik dan hier om een patch naar uw computer te downloaden.

Stap 3: Klik op EPPatcher_for_users.exe om de patch te installeren.

In sommige gevallen wordt u om een wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord moet worden verstrekt door uw systeembeheerder.

Stap 4: Binnen een paar seconden krijgt u de pop-up “Fix is succesvol geïmplementeerd”.

Als u nog steeds verbindingsproblemen ondervindt, neem dan contact op met Unimecs.

OPMERKING: Start uw computer niet opnieuw op als uw VPN-verbinding niet wordt onderbroken

OPMERKING: voor het installeren van de patch op versie E80.81 of E80.82 zijn beheerdersbevoegdheden vereist

OPMERKING: klik op deze video om een stapsgewijze installatiedemo te zien

About Unimecs Beheer information